اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، روز دانشجو را به دانشگاهیان تربیت مدرس تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس،‌ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت.

متن پیام  دانشجو به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و مؤثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به دانشگاهیان تربیت مدرس به ویژه دانشجویان عزیز ، تبریک عرض نموده ، توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌‌کنیم.

امید که دانشجویان فهیم، توانمند و پرتلاش با شور و نشاط و امید به آینده و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، هر روز مصمم تر از دیروز در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند و آینده روشنی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول