اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شیر رایگان ۲ بار در هفته در مدارس خراسان‌شمالی توزیع می‌شود

کارشناس مسوول شیر مدارس استان خراسان‌شمالی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شیر رایگان ۲ بار در هفته در بین دانش‌آموزان مدارس خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

شیر رایگان ۲ بار در هفته در مدارس خراسان‌شمالی توزیع می‌شود

یعقوب افشین، کارشناس مسوول شیر مدارس استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی و توجه به تحصیل، ورزش و سلامتی دانش‌آموزان، طی روز گذشته در بجنورد آغاز شد و تا پایان سال تحصیلی این طرح ادامه دارد.

وی گفت: توزیع شیر رایگان، طرحی کشوری است که اجرای آن اولویت‌گذاری شد و خراسان شمالی نیز جزو ۱۱ استانی قرار گرفت که شیر رایگان در مدارس آن‌ها توزیع می‌شود.

کارشناس مسئول شیر مدارس استان خراسان‌شمالی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شیر رایگان به صورت دوبار در هفته در بین دانش آموزان مدارس خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه توزیع شیر رایگان در مقاطع ابتدایی تمام مدارس استان انجام می شود، گفت: که جامعه اهداف تحت پوشش این طرح ۱۰۵ هزار نفر هستند که علاوه بر دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس ابتدایی را نیز شامل می شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول