اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

گرمه شهرستانی با یک نازل سی.ان.جی!

شهرستان گرمه یکی از شهرهای خراسان شمالی است که تنها یک جایگاه سی.ان.جی دارا است که در حال حاضر فقط یک نازل این جایگاه فعال است!

گرمه شهرستانی با یک نازل سی.ان.جی!

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، تنها جایگاه cng شهر گرمه با پمپ های خراب باعث به وجود آمدن صف طولانی و ناراحتی شهروندان از این وضعیت شده است.

تنها جایگاه CNG گرمه با دارا بودن 8 نازل گاز توانایی ارائه خدمات به شهر گرمه را ندارد و در این شرایط این جایگاه در حال حاضر با ۱ نازل به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.

این موضوع باعث طولانی شدن صف در جایگاه cng و اتلاف وقت شهروندان شده است.

محمدی یکی از شهروندان است که گفت: برای پر کردن یک باک گاز باید چند ساعت را در صف باشیم که واقعا این باعث تاسف است و از مسئولان و بخصوص شهردار درخواست بررسی موضوع را داریم.

کریمی شهروند درقی که از وضعیت جایگاه سوخت cng بسیار گلایه‌مند است و افزود: در این منطقه نباید فقط یک جایگاه گاز باشد و آن جایگاه هم نیمه کاره به ارائه خدمت بپردازد و این موضوع جای گله مندی بسیار را دارد.

وی ادامه داد: شهروندان ۳شهر گرمه، درق و ایور تنها از همین جایگاه برای سوخت گیری استفاده می کنند و با این شرایط بنده ۱۵ کیلومتر راه را از درق تا cng گرمه آمده و به دلیل شلوغی و‌‌‌نبود خدمات مناسب باید برگردم.

یکی از تاکسیرانان گرمه ای بیان کرد: هر سال در فصل سرما شاهد تعطیلی موقت جایگاه cng گرمه هستیم و امیدواریم این مشکل برای همیشه رفع شود.

شیر الله اسدی شهردار گرمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برای تعمیر جایگاه cng در گرمه تجهیزات خریداری شده است.

وی افزود: تجهیزات خریداری شده در حال نصب است و ازشنبه ۲۹مهرماه جایگاه راه اندازی می شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول