اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حمایت کمیته امداد از 495 نخبه و استعداد برتر در چهارمحال و بختیاری

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 495 نخبه و استعداد برتر از خدمات حمایتی این نهاد در استان بهره‌مند هستند که از این تعداد سه نفر در بنیاد نخبگان ثبت شده‌اند.

حمایت کمیته امداد از 495 نخبه و استعداد برتر در چهارمحال و بختیاری

فروزان لطفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ۴۹۵ نخبه و استعداد برتر از خدمات حمایتی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بهره‌مند هستند که از این تعداد سه نفر در بنیاد نخبگان استان ثبت شده‌اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت کمیته امداد در زمینه‌های تحصیلی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی دارای استعداد هستند و تا کنون افتخاراتی کسب کرده‌اند. 

وی با اشاره به مراحل شناسایی فرزندان نخبه و استعدادهای برتر خانواده‌های تحت حمایت، افزود: شاخص‌های شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر در ادارات کمیته امداد سراسر استان اطلاع‌رسانی شده است.

لطفی‌پور ادامه داد: اطلاعات نخبگان و استعدادهای برتر توسط کارشناسان فرهنگی ثبت و جهت بهره‌مندی از خدمات حمایتی ویژه شامل دریافت کمک‌ هزینه تحصیلی و اعزام به اردوهای آموزشی و زیارتی معرفی می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین از طرح‌های تحقیقاتی آن‌ها پس از بررسی توسط کارشناسان حمایت‌های مالی و معنوی می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع ۴۹۵ نفر نخبه و استعداد برتر، ۳۸۵ نفر در زمینه تحصیلی، ۲۵ نفر در زمینه فرهنگی، ۴۵ نفر در زمینه ورزشی، هشت نفر در زمینه علمی و پژوهشی و ۳۲ نفر نیز در زمینه قرآنی فعال هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول