اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خدمات شهری مسکن ملی شیروان به شهرداری واگذار شد

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات شهری کوی وحدت شیروان (مسکن ملی) به شهرداری این شهر واگذار شد‌.

خدمات شهری مسکن ملی شیروان به شهرداری واگذار شد

علی بلخن معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تحویل کوی وحدت به شهرداری، به دستور ویژه شهردار، ارائه خدمات شهری، رفع مشکلات در بخش خدماتی و عمرانی و متعادل کردن شرایط زندگی در این محل اجرا می‌شود.

وی گفت: از مشکلات این شهرک مشکل هدایت آب‌های سطحی در صورت بارندگی است که ورودی تمام کوچه‌ها دال‌گذاری اجرا شده و ارتفاع دادن به کانال‌های موجود جزو ضروریات است.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان افزود: مشکل بعدی اصلاح اختلاف سطح پیاده‌روهاست که بصورت اصولی کار نشده است.

بلخن از پیگیری آسفالت معابر شهرک در کمترین زمان خبر داد و تصریح کرد: در بحث دیوارها، تبلیغات‌ و شعارهای محدوده این شهرک که زیبایی و منظر شهری را بهم ریخته است، برنامه رنگ‌آمیزی دقیق در حال اجراست.

این مقام مسئول با اشاره به تولید روزانه ۴/۵ تن زباله در این شهرک بیان کرد: نیسان جمع‌آوری زباله، شبانه جمع‌آوری این زباله‌ها را انجام می‌دهد و ۶ بنر اطلاعرسانی زمان جمع‌آوری زباله در این شهرک نصب شده است.

بلخن با بیان بکارگیری مخازن تولیدی شهرداری در این شهرک تاکید کرد: دو دستگاه کامیون وان تعداد ۱۵ مخزن ۷۷۰ لیتری را در مکان‌های کارگزاری شده تخلیه می‌کنند.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان ادامه داد: بحث رفت‌و‌روب این شهرک توسط کارگروه‌های مخصوص و با حضور ۱۰ نیرو، هفته‌ای دو بار انجام می‌شود.

بلخن با اشاره به رنگ‌آمیزی ۳۰۰۰ متر از جداول شهرک در بحث فضای سبز این شهرک گفت: تمام درختان این محل نیازبه تشتک زنی داشتند که انجام شده و مقرر شده در هفته درختکاری ۲۰۰۰ اصله درخت مثمر که توسط نهالستان شهرداری شیروان تولید شده، در این شهرک کاشته شود.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان تصریح کرد: در بحث ناوگان عمومی نیز ۴ دستگاه اتوبوس، جابجایی ۱۵۰۰ نفر را انجام می‌دهند و بزودی یک دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه می‌شود.

بلخن در انتها با توجه به حساسیت موضوع این شهرک تاکید کرد: نهمین و دهمین پاکداشت شهری در این محل انجام شده تا مشکلات اهالی آن را به حداقل برسانند.

پایان پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول