اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدار انتخاباتی در باشت نسبت به هرگونه تخلف

در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان باشت هشدارهای لازم داده شد.

هشدار انتخاباتی در باشت نسبت به هرگونه تخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، دومین  جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با حضور فرماندار شهرستان باشت، رئیس دادگستری، دادستان، مربی آموزش استان، بخشداران بخش مرکزی و بوستان فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی در سالن اجتماعات فرمانداری باشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام یوسف باقری رئیس دادگستری شهرستان باشت گفت: بر اساس اصل 156 قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است که در همین راستا دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان باشت تشکیل شد تا با پایش و رصد مدام و مستمر فرایند انتخابات هم قبل از انتخابات و هم در حین انتخابات و هم بعد از اجرای انتخابات در برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم وهم در صیانت از آرای مردم و مهمتر از آن در پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی قدم برداریم.

در ادامه جلسه سید علی رجایی منفرد دادستان شهرستان باشت موارد قانونی برگزاری انتخابات را بر اساس قوانین انتخابات در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی بیان داشت و به سوالات حاضرین در جلسه با توجه به قوانین انتخابات پاسخ لازم داده شد.

سپس نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت گفت: مهمترین اولویت شهرستان باشت در حال حاضر و در این برهه زمانی موضوع انتخابات است و به همه عوامل اجرایی، ستادهای انتخابات فرمانداری، هیاتهای اجرایی و نظارت و همچنین بازرسی و دیگر عواملی که به هر نحو در انتخابات دخیل هستند و مسئولیت دارند اصل بی طرفی مطلق را در انتخابات خط قرمز خود بدانند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مر قانون توجه شود و چنانچه از هرعاملی که دخیل در انتخابات هستند تخلفی صورت پذیرد برابر مقررات و قوانین به تخلفات اداری و مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

این مسوول افزود: توجه به چهار راهبرد اصلی (امنیت، مشارکت، سلامت، و رقابت سالم ) که مقام معظم رهبری فرمودند و رعایت دقیق مر قانون در انتخابات الزامی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول