اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه قضائی با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضائی استان سمنان با تمام توان حامی قانونی و حلقه وصل زنجیره ارتباط فعالان اقتصادی با مدیران اجرایی خواهد ماند.

دستگاه قضائی با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در دیدار با رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان، پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها تصریح کرد: حفظ و برقراری امنیت و اجرای عدالت از سوی حاکمیت انجام می‌شود؛ اما بسط و گسترش رفاه و آرامش به همت و تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان اقتصادی به دست می‌آید.

وی افزود: مردم برای امرار معاش و کسب روزی به حضور در فعالیت‌های اقتصادی نیاز دارند و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، نقش فعال و مؤثری را در این حوزه ایفا می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: حاکمیت در قبال رفع قانونی مشکلات فعالان اقتصادی مسؤول است و باید برای پیشبرد اهداف عالی جامعه درصدد افزایش توان و ظرفیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقتصادی باشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مدیران استان سمنان نباید از همراهی پرشور و دلسوزانه نخبگان اقتصادی و سرمایه‌گذاران عرصه تولید و اشخاصی که در جهت رفاه حال مردم یار صدیق حاکمیت هستند، غافل شوند؛ بلکه باید در چارچوب قانون، موانع تولید را حذف و رونق اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: موضوع کمبود منابع آب چالشی کشوری است و با مدیریت صحیح و راه‌اندازی و بهره‌برداری از پساب و راهکارهای مناسب دیگر، جایگزین مطلوب را باید شناسایی کرد و برای این مسأله حیاتی چاره‌اندیشی شود.

عبداللهی عنوان کرد: دستگاه قضائی استان سمنان با تمام توان حامی قانونی و حلقه وصل زنجیره ارتباط فعالان اقتصادی با مدیران اجرایی خواهد ماند تا مطالبات به‌صورت قانونی و در بهترین زمان ممکن برآورده شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول