اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی زراعی در حریم مشکین‌دشت

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام آزادسازی انجام شده به وسعت ۷۳ هکتار در مشکین دشت و روستای فرخ آباد این حوزه قضایی، ارزش این اراضی را نزدیک به ۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی زراعی در حریم مشکین‌دشت

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس، در جمع اصحاب رسانه، در تشریح یک عملیات مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در این حوزه قضایی که منجر به آزادسازی ۷۳ هکتار شد، گفت: با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها در حریم «شهر مشکین دشت» و «روستای فرخ آباد_زیبادشت» که با درخواست جهاد کشاورزی انجام شد از تغییر کاربری در دست اقدام جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این اقدام با همراهی نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، عوامل کلانتری ۱۵ و عوامل شهرداری مشکین دشت انجام شده تصریح کرد: در زمینه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، همدلی بسیار نزدیکی بین همه دستگاه‌ها در فردیس وجود دارد و با ظرفیت ایجاد شده قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری کل استان البرز، این اقدامات انسجام و قوام پیدا کرده است.

وی میزان آزادسازی انجام شده را ۷۳ هکتار و به ارزش ۵۸۵۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تعداد قطعات اعمال قانون شده ۴۲ مورد بود که شامل دیوارکشی غیرمجاز به تعداد ۵۴ مورد و به مساحت تقریبی ۱۱۲۰ هزار متر مربع، بنای غیر مجاز ۴ مورد، محوطه سازی ۳۸ مورد، دپوی مصالح ۱۸ مورد، آلاچیق ۹ مورد و استخر ۸ مورد بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول