اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایجاد ۱۰ جاده شخصی با تغییر کاربری اراضی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که ضمن مقابله با تغییر کاربری ۱۲۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در آسارا، ۱۰ جاده اختصاصی ایجاد شده نیز قلع و قمع شد.

ایجاد ۱۰ جاده شخصی با تغییر کاربری اراضی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، با اعلام جزئیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، در محدوده شهر آسارا بیان کرد: حسب بررسی‌های انجام شده بخشی از اراضی زراعی و باغی روستاهای «سر زیارت» و «سیجان» در معرض تغییر کاربری غیرمجاز قرار داشت که با ورود به موقع حسب گزارش جهاد کشاوری شهرستان کرج از ادامه عملیات سوء استفاده گران به منظور قطعه بندی اراضی و فروش آن‌ها پیشگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه عوامل تغییر کاربری برای تسریع در اقدامات خود اقدام به ایجاد ۱۰ جاده اختصاصی کرده بودند، متذکر شد: با ورود به موقع در مورد ۶۵ مورد قطعه بندی، بناها و فضاهای سر پوشیده به تعداد ۱۴ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد، دپوی مصالح ۸ مورد، و چندین استخر، اقدامات قانونی انجام و ۱۰ جاده اختصاصی ایجاد شده برای اراضی زراعی نیز قلع و قمع شد.

مددی وسعت اراضی اعمال قانون شده در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها را بیش از ۱۲۰ هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی طبق بررسی‌های کارشناسی بیش از هشت هزار و چهارصد میلیارد تومان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول