اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

273 واحد صنعتی گلستان اخطار تخلیه فاضلاب دریافت کردند

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: 273 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و سنگ شکن ها و غیره در گلستان اخطار تخلیه فاضلاب در حریم و بستر رودخانه دریافت کردند.

273 واحد صنعتی گلستان اخطار تخلیه فاضلاب دریافت کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مسعود عنایت عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای حفاظت کیفی منابع آب تعداد 273 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و سنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های خانگی به حریم و بستر رودخانه‌های استان طی هفت ماه ابتدای سال، به مالکان امر صادر شده است.

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: فاضلاب‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از مهم‌ترین منابع آلوده کننده محیط زیست و کیفیت منابع آب است و بار آلودگی زیادی را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: فاضلاب تاثیر سوء در کیفیت آب رودخانه دارد و باعث خسارت و پیامدهای ناگوار به رودخانه می شود لذا در همین راستا بازدید دوره ای از منابع آلاینده با مشخص کردن نام واحدهای آلاینده و نوع واحدهای آلوده کننده منابع آب و با تهیه گزارش کارشناسی انجام شد.

عنایت گفت: برای مالکان واحدهای آلاینده اخطار و رونوشت آن برای دستگاه‌های اجرایی و نظارتی (محاکم قضایی، اداره محیط زیست، اداره بهداشت و غیره) ارسال می شود.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول