اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید درگیر تحلیل نقطه‌ای شود

معاون سیاسی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: وظیفه رسانه تراز این است که کل مسیر انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهد و نباید درگیر تحلیل نقطه‌ای شود، چرا که امروز رسانه در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار دارد و نباید درگیر اختلاف سلیقه‌ها و عقاید شود.

رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید درگیر تحلیل نقطه‌ای شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسماعیلی صبح امروز در نشست فعالان رسانه‌ و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به ارزش فضای رسانه، گفت: آمار شهدای خبرنگار در غزه نشان می‌دهد که رسالت روشن‌گری و تبیین و انعکاس اخبار در کل دنیا به‌ دور از تفکرات و عقاید یک وظیفه انسانی است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه‌ای، افزود: در تقسیم‌بندی جنگ‌های بشری چهار نوع جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و شناختی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ سخت هدف دشمن نابودی حریف است، عنوان کرد: در جنگ نیمه سخت  بروز و ظهور رسانه در فضایی غیر از فضای حقیقی است و هدف تضعیف طرف مقابل است.

اسماعیلی اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ نرم نادان کردن حریف است که با تسخیر باورها و ارزش‌ها و تصرف قلب و مغز یک ملت، خلاهای ذهنی مخاطب را در دست می‌گیرد و قدرت حلاجی ذهن را ازبین می‌برد.

وی با توجه به اینکه در جنگ شناختی دستگاه تفکری حریف مورد هدف قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در جنگ شناختی دشمن با تغییر هنجارها، ارزش‌ها و باورها را جابجا می‌کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه، تصریح کرد: در رخدادهای سیاسی اصحاب رسانه باید تقویت اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در نظر گرفته و در این راستا باید از چهارچوب نظام خارج نشوند.

وی با توجه به کار رسانه در تحلیل ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه رسانه تراز این است که کل مسیر انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهد و نباید درگیر تحلیل نقطه‌ای شود، چرا که امروز رسانه در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار دارد و نباید درگیر اختلاف سلیقه‌ها و عقاید شود.

اسماعیلی در پایان افزود: امروز جامعه درگیر جنگ رسانه‌ای است و اصحاب رسانه جبهه انقلاب موظف هستند با همکاری و همدلی دست به دست هم دهند و آینده روشن رسانه را رقم بزنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول