اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت تشکیل جبهه رسانه‌ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ انقلاب اسلامی در استان، گفت: اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شود و سازمان‌یافته حرکت کند، قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای است.

ضرورت تشکیل جبهه رسانه‌ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان ربیعی صبح امروز در نشست فعالان رسانه‌ و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،گفت: بسیج رسانه در سال جاری برنامه‌های متعدد و متنوعی را برنامه‌ریزی کرده که محوری‌ترین برنامه این سازمان تشکیل جبهه‌ رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم  قوی شدن جبهه رسانه انقلاب اسلامی و حل مشکلات موجود در رسانه، افزود: رسانه در حال حاضر دچار تشدد و تفرقه است اما اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شود و سازمان‌یافته حرکت کند، قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای است.

ربیعی با توجه به اهمیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و در سال جاری با توجه به جنب و جوش اصحاب رسانه تعداد آثار روند افزایشی دارد و مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۰ آذرماه تمدید شد و اختتامیه جشنواره نیز ۱۷ بهمن‌ماه است.

وی در پایان با اشاره به لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان، عنوان کرد: با وجود برنامه دشمنان در خصوص جنگ ترکیبی، شناختی، رسانه‌ای و ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت، این سازمان با استفاده از فضای رسانه در طرح اردوهای راویان پیشرفت دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی نظام جمهوری اسلامی را در عرصه تولید بیان می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول