اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص ۳۰۹ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: در سال جاری مبلغ ۳۰۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین به شهرداری های استان اختصاص داده شده است.

اختصاص ۳۰۹ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام ظهر شنبه ۴آذر ماه در آیین تودیع و معارفه شهردار ایلام، با گرامیداشت یادو خاطره  شهدای هت سال دفاع مقدس و هفته بسیج گفت: بسیج  الگویی است که توسط رهبر کبیر انقلاب با تفکری ظلم ستیز پایه ریزی شد و امروزه این الگو در سراسر جهان اسلام علی الخصوص طوفان بزرگ القصی در حال نابودی رژیم منحوس صهیونسیت است. 

وی افزود: تجاوز وحشیانه این رژیم کودک کش برعلیه مردم مظلوم غزه بر هیچکس پوشیده نیست و توسط تمام مردم جهان محکوم است. 

معاون عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: برگزاری کنگره بزرگ اربعین در استان ایلام حاصل مجموعه تلاش های تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان  در استان ایلام است. 

هژبری خاطرنشان کرد: این همایش به عنوان برند استان ایلام است و باعث شد در سال گذشته رتبه برتر این برگزاری اینهمایش رابه خود اختصاص دهد. 

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری مبلغ ۳۰۹ میلیارد تومان از اعتبارات اربعین به شهرداری های استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه  سهم شهرداری ایلام از این مبلغ  ۱۲۰ میلیارد تومان است، افزود: با تخصیص این اعتبار بسیاری از  زیر ساخت های استان از جمله سرویس های بهداشتی، توسعه پارک چغاسبز وغیره در دستور کار قرار گرفت.

افشین مظفری شهردار ایلام نیز در این آیین بعد از تحویل حکم خود از دست معاون عمرانی استاندار با گرامیداشت هفته بسیج گفت: از حسن اعتماد وزیر محترم کشور، استاندار و اعضای شورای شهر به اینحانب کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

وی افزود: در حالی بعد از ۹ ماه سرپرستی شهرداری ایلام این مسئولیت را ب عهده گرفته ام که در این مدت شاهد تلاش شبانه روزی  همکاران درجهت رفع نواقص شهری و خدمت رسانی به همشهریان خود بوده ام. 

مظفری با اشاره به اینکه، در حوزه های مختلف شهری مشکلات زیاد است و این خدمات شایسته مردم شهر ایلام نیست، خاطرنشان کرد: از تمام مردم شهرم به خاطر تمام نواقص و کمبود های اخیر عذرخواهی میکنم. 

این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری دو مطالبه اصلی مردم را دربه صورت ویژه در دستور دستور کار خود قرار خواهم داد. 

شهردار ایلام گفت: ساماندهی میدان میوه و تره بار شهری با همکاری اداره مل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان و همچنین احداث پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر در راستای کاهش ترافیک از جمله مهمترین برنامه های پیش رو شهرداری ایلام است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول