اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۲۱٠ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث می شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۶۰ واحد مسکن روستایی به خانواده های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده ای نزدیک تعداد ۲۱۰ مسکن دیگر به این خانواده ها تحویل می شود.

۲۱٠ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث می شود

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: خدمت به خانواده های ولی نعمت از وظایف اصلی کمیته امداد می باشد و با توجه به تورم زیاد مسکن که با آن مواجه هستیم این خانواده ها دچار آسیب در این بخش شده اند.

وی افزود: طی سالجاری ۶۰۰ خانواده ولی نعمت در سطح استان قزوین شناسایی شده اند که نیاز به تامین مسکن دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته امداد، تمام تلاش امدادگران این نهاد بر آن است که با کمک خیرین و اعتبارات دولتی مسکن این عزیزان پس از ساخت در اختیار مددجویان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تعداد ۴۶۰ مسکن روستایی به خانواده های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده ای نزدیک تعداد ۲۱۰ مسکن دیگر به این خانواده ها تحویل می شود.

این مسوول اضافه کرد: در ادامه اجرای برنامه های توانمندسازی مددجویان، پس از اتمام و تحویل مسکن، طرح راه اندازی نیروگاه های خانگی انرژی خورشیدی که یک طرح زود بازده با درآمد پایدار می باشد نیز بر روی پشت بام این منازل اجرا می شود.

ظاهری عنوان کرد: از دیگر برنامه های کمیته امداد جهت تامین و تعمیر مسکن مددجویان می توان به لوله کشی گاز، احداث سرویس های بهداشتی و ایزوگام پشت بام اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول