اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان قزوین

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش قابل توجه مبالغ ودیعه مسکن در استان، مددجویان کمیته امداد که اکثر آنها هم مستاجر هستند دچار مشکلات زیادی برای تهیه منزل و تامین هزینه های اجاره و ودیعه مسکن می باشند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون با همکاری بانکهای عامل توانستیم تعداد ۶۱۶ تسهیلات وام ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: برای پرداخت ۶۱۶ وام مبلغی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه مصرف شده که در قالب تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار مددحویان قرار داده شده است.

این مسوول افزود: سال گذشته تعداد ۲۰۷  مسکن مددجویی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفت و در سالجاری و از ابتدای سال تاکنون نیز ۲۶۰ مسکن تحویل خانواده های ولی نعمت گردیده است که روند تحویل مسکن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ظاهری تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن، نیاز مددجویان به مسکن با کمک های بلاعوض قابل حل نیست بلکه باید به سمت وام های قرض الحسنه گام برداریم و بر همین اساس از خیرین و نیکوکاران دعودت می کنیم جهت شرکت در این امر خداپسندانه که در قرآن و روایات ما نیز به آن تاکید شده در طرح قرض ماندگار کمیته امداد شرکت کرده و این نهاد را در یاری رساندن بهتر به نیازمندان یاری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول