اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گرگان: درک نیازمندی‌های کشور از نشانه‌های بسیجیان است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: ایمان به خدا، علاقمندی به پیشرفت کشور، و خدمتگزاری کشور و مردم و درک شرایط گوناگون زمان و نیازمندی های کشور از نشانه ها و ویژگی های یک بسیجی است.

امام جمعه گرگان: درک نیازمندی‌های کشور از نشانه‌های بسیجیان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: امام خمینی(ره) در سال های قبل از انقلاب، بسیج را پرورش داد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم نگاهشان این بود که این انقلاب بدون پشتوانه مردمی نمی شود.

امام جمعه گرگان افزود: در روز پنجم آذر، امام راحل دستور تشکیل بسیج را صادر و به ارتش ۲۰ میلیونی در بیاناتشان اشاره می کردند.

وی گفت: ایمان به خدا، علاقمندی به پیشرفت کشور، و خدمتگزاری کشور و مردم و درک شرایط گوناگون زمان و نیازمندی های کشور از نشانه ها و ویژگی های یک بسیجی است.

نورمفیدی با بیان این که امروز شرایط کشور به شکلی است که به علم و دانش بیشتر نیاز است، تأکید کرد: باید جوانان بسیجی به دنبال تحصیل علم و دانش و توانایی علمی باشند.

امام جمعه گرگان توضیح داد: اندیشه مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه در سازمان بسیج گسترش یافته است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز پنجم آذر و مهم بودن این روز برای مردم گرگان، گفت: در پنج آذر سال ۵۷ مردم شهر گرگان که علیه نظم شاهشاهی قیام و اعتراض کردند و توسط رژیم منحوس پهلوی در امامزاده عبدالله(ع) به گلوله بسته شدند؛ باید این روز را به بهترین شیوه پاسداشت.

نورمفیدی همچنین با اشاره به نامگذاری هفت آذر به نام روز نوآوری و فناوری ایران ساخت، افزود: فرهنگ مصرف جنس ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ مبارزه با دشمنان و پیشرفت کشور درآید و تبلیغ شود.

امام جمعه گرگان عنوان کرد: برای تقویت اشتغال در کشور باید این فرهنگ برای پیشرفت و نوآوری کشور نهادینه شود و جا بیفتد تا شاهد رشد و ترقی باشیم.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول