اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جنایت رژیم صهیونیستی در هیچ فرهنگی قابل توجیه نیست

امام جمعه گرگان گفت: در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان، بیشتر کشته‌شدگان، زنان و کودکان بودند که این امر در هیچ منطق و فرهنگی قابل توجیه نیست.

جنایت رژیم صهیونیستی در هیچ فرهنگی قابل توجیه نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: اعمال ننگین رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه بار دیگر چهره واقعی این رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه گرگان افزود: در این جنایت بیشتر کشته‌شدگان، زنان و کودکان بودند که این امر در هیچ منطق و فرهنگی قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ بیمارستان و مدارس را هدف قرار داده و کودک و بزرگسال را می کشد؛ این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

نورمفیدی با بیان این که طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست داد، گفت: این امر برنامه ریزی دقیق نیروهای مقاومت را نشان می دهد زیرا هیچکس تا لحظه آخر از آن مطلع نشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: اسرائیل‌ها تهدید کرده بودند هنگامی که وارد غزه شوند، شکل خاورمیانه عوض شود اما با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو شدند.

وی ادامه داد: اگر آن ها زمینی وارد غزه شوند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و نیروهای حماس با تمام قدرت ایستادگی کرده و ریشه آن‌ها را خواهند خشکاند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر گرگان قدیم، گفت:  قدمگاه این امام بزرگوار باید به پایگاه ثابت اجتماع دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تبدیل شود.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول