اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شناسایی ۱۰ هزار مؤدی جدید مالیاتی در ایلام

مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: با ساماندهی پایانه‌های فروش و طرح‌های الکترونیکی مالیاتی، ۱۰ هزار مؤدی جدید در استان شناسایی شد.

شناسایی ۱۰ هزار مؤدی جدید مالیاتی در ایلام

غلامرضا جنتی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، ظهر جمعه ۳ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده مستقیم، به حساب شهرداری ‌ها، دهیاری ‌ها، امور عشایری و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه، این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از ۲ برابری داشته است، افزود: با ساماندهی پایانه های فروش (POS) و طرح‌های الکترونیکی مالیاتی، تعداد ۱۰ هزار مؤدی جدید در استان شناسایی شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام ادامه داد: امسال بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات ۲۰ هزار نفر از مؤدیان استان با عدد صفر قطعی و نهایی شد.

جنتی خاطرنشان کرد: انتقال پرونده مالیاتی شرکت های بزرگ به استان، تعیین تکلیف بدهی مالیاتی ۱۰۰ها میلیارد تومانی کارت های بازرگانی، به ‌روزرسانی رسیدگی‌ به پرونده‌ ها و دادرسی‌ های مالیاتی، تحقق درآمد ها و تأثیر آن در بودجه استان و تأمین اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فعالیت‌های شاخص اداره کل امور مالیاتی استان ایلام است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: این روند کسب عنوان‌های برتر عملکردی استانی و کشوری را برای مجموعه مالیاتی استان ایلام به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مالیات ضمن تأمین درآمدهای دولت، توزیع صحیح و عادلانه درآمدها در بین بخش ‌های مختلف اقتصادی جامعه و کاهش اتکا به نفت را به دنبال دارد. 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول