اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارتقای رضایتمندی مردم از اولویت مسؤولان در کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ارتقای رضایتمندی مردم در زوایای مختلف زندگی از اولویت‌های اصلی مسوولان در کردستان است.

ارتقای رضایتمندی مردم از اولویت مسؤولان در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کردستان که با حضور رئیس کمیته امداد در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای چندین بار است که شاهد حضور رئیس کمیته امداد کشور در این استان هستیم و این نشان از توجه ویژه مسوولان به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد در استان دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه توانمندسازی و رفع محرومیت در کردستان رقم خورده است، گفت: جلوه این اتفاقات خوب در سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان کاملا مشهود بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند "خداوند متعال بندگانی دارد که مردم در خواسته‌ها و حاجت‌های خود به آنها مراجعه می‌کنند".

وی با یادآوری اینکه عبادت شخصی بسیار مهم است اما اینکه چه میزان منفعت برای دیگران داشته باشیم مهم‌تر است، گفت: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند مومن‌ترین انسان کسی است که به دیگران نفع می‌رساند و امروز کمیته امداد در ایران تجلی‌گاه همین نفع است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: کسانی که در کمیته امداد مشغول به خدمت هستند باید به خود ببالند که چنین ظرفیت و بستر خدمتی برایشان مهیا شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه خدا بندگانی دارد که تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند که مردم را حاجت‌روا کنند، عنوان کرد: کسانی که در مسیر کمک به نیازمندان و حاجت‌روایی سایرین گام بر می‌دارند از عذاب قیامت در امان خواهند بود.

وی تصریح کرد: کمک به دیگران و تلاش در مسیر خوشحال کردن آنها تعالی را برای انسان به دنبال خواهد داشت لذا همه افراد در هر جایگاه و سطح توانایی باید در این راستا تلاش و گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به مدیران و کارکنان حاضر در این مراسم، گفت: شاید ما در عبادات فردی یک سلوک قلبی نداشته باشیم اما اگر بتوانیم با خدمت‌گذاری شایسته مردم را خشنود کنیم و کاری کنیم دعای مردم پشت سرمان باشد باعث برکت در زندگی‌مان خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: شعاری را در کردستان تعقیب می‌کنیم اینکه تلاش ما این باشد که در کردستان مردم از زندگی خود لذت ببرند و این یک بحث جامع و مرتبط با زوایای مختلف زندگی مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد و مسوولان آن در این زمینه تلاش وافری دارند و امیدواریم این روند با قدرت بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول