اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: نگاه علمی در بعد مردمی سازی بدین معنی است که با اشراف به نظام مسائل باید نسخه ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر اتفاقات خاصی در سطح استان ایجاد شود و لایه های اجتماعی متناسب با این برنامه ریزی ها سازمان دهی گردد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید استان را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع ضلع کردن استان به مثابه سم کشنده است.

وی اذعان کرد: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

شریفی تاکید کرد: حل معضلات و مشکلات مردم وظیفه ما است و هر یک از مسئولان که از این مهم ناتوانند باید جای خود را به یک فرد توانمند بدهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ اجرا نشود تنبلی پاره‌ای از مسئولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در استان داریم که باید برای توسعه همه جانبه منطقه از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول