اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرماندار تربت حیدریه: به مدیران اجرایی اعلام کردیم سیاسی کاری ممنوع

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت : به مدیران اجرایی اعلام کردیم سیاسی کاری نکنند ودر دولت های مختلف این سیاسی کاری ها دیده شده است

فرماندار تربت حیدریه: به مدیران اجرایی اعلام کردیم سیاسی کاری ممنوع

به گزارش  خبرگزاری  فارس ازتربت حیدریه علی‌ اکبر کی پور، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه در همایش بسیج اساتید تربت‌حیدریه که درمحل سالن زنده یادمحمود کریمی با حضوراساتید دانشگاه‌های تربت‌حیدریه برگزارشد ، اظهارکرد: به مدیران اجرایی اعلام کردیم سیاسی کاری نکنند، در دولت های مختلف این سیاسی کاری‌ها دیده شده و اکنون هم هست و معتقدم مدیری که دنبال سیاسی کاری و باند قدرت است، کار بلد نیست و قصد دارد ضعف مدیریتی خود را با سیاسی کاری بپوشاند.

وی گفت : امروز نظام در نقطه‌ای قرار گرفته که مدیران آن دنبال حزب و سیاسی کاری نباشند، االبته هر شخص یک گرایش سیاسی دارد اما این گرایش باید پشت درب اداره باشد و ارباب رجوع تکریم شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه بیان کرد: جامعه گاهی اوقات به اشتباه قیاس می کند، در شورای اداری نیز اعلام کردیم که کارمندان دستگاه ها یا اعتقاد به تفکر دینی دارند یا ندارند اما باید بدانند حجاب، لباس فرم کارمند است و باید با حجاب در اداره حضور داشته باشد.پ

اساتید  دانشگاه‌ها مباحث را با محوریت جهاد تبیین دنبال کنند

 عباس خاشعی سیوکی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه در همایش بسیج اساتید دانشگاه‌ها در محل سالن زنده محمود کریمی دانشگاه تربت حیدریه اظهار کرد: وظیفه استاد فقط تدریس رشته تحصیلی نیست، استاد دانشگاه امروز حتما باید در حوزه تبیین تلاش کند، تبیین به معنای واقعی در حوزه‌های مختلف و این مهم حتی در رشته‌های تحصیلی هم مورد تاکید است.

وی گفت : در فضای مجازی امپراطوری رسانه‌ای غرب با دروغ و شبهه افکار جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و می‌طلبد اساتید دانشگاه در مواجهه با سئوالات و انتقادات و سئوالات سعه صدر داشته باشند، مطالعه و دقیق تبیین کنند.

خاشعی سیوکی تصریح کرد:در گام دوم انجمن‌های علمی و فرهنگی ظرفیت فراوان دارند که اساتید در کنار دانشجو فعالیت‌های علمی و فرهنگی را انجام دهند و این بسیار تاثیر گذار است.

رییس دانشگاه تربت حیدریه افزود: نهاد بسیج تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب در وقایع مهم و چالش‌های مختلف نظام کنار مردم و انقلاب بوده و این ظرفیت بسیج بسیار ارزشمند است .
انتقاد از ارتباط کمرنگ حوزه صنعت و مدیران اجرایی تربت حیدریه با دانشگاه‌ها

دکتر  محمد احمدیان، مسئول فرهنگی دانشگاه تربت حیدریه در همایش بسیج اساتید دانشگاهها با تاکید بر اینکه متاسفانه حوزه صنعت و مدیران تربت حیدریه ارتباط ضعیف و کمرنگی با دانشگاه‌ها دارند، گفت: چرا مدیران ستادی شهرستان خود را بی نیاز از مشورت اساتید و دانشگاهها می دانند؟  

وی افزود : ارتباط مناسبی بین صنعت و دانشگاه، بین مدیران اجرایی و دانشگاه و حتی بین مدارس و دانشگاهها نیست، کما اینکه حضور اساتید هم برای معلمان و هم برای دانشگاهها بسیار مفید و اثر گذار است.

احمدیان تصریح کرد: امروز رسانه‌های غربی با دروغ مردم را فریب می‌دهند و اساتید دانشگاهها باید  نقش خود را به مانند هارون برای موسی پیاده   کنند.

اساتید دانشگاه‌ها در قرارگاه حل مسٱله برای کمک به مدیران کشور آماده‌اند

احسان عظیمی‌راد، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تربت حیدریه در این همابش اظهارکرد: نخستین رویکرد بسیج اساتید تشکیل قرارگاه جهاد تبیین است که حقایق کشور را برای نسل جوان در راستای امیدآفرینی تبیین کنند. 

وی گفت : رویکرد دوم راه اندازی قرارگاه حل مسأله است که در راستای کمک به مدیران کشور نخبگان و اساتید باید مسایل مهم و ضروری کشور حتی معضلات اجتماعی را راهکار و حل و فصل کنند.

عظیمی راد بیان کرد: راه اندازی هیئت‌های اندیشه ورز با تحول اداری، نقش آفربنی در دانشگاهها با هدف تمدن سازی که نقش ویژه اساتید را می‌رساند، کمک به مدیران کلان کشور در مدیریت و کمک به رشد و تعالی دانشجویان با محوریت جهاد تبیین از دیگر اولویت‌های اصلی بسیج اساتید است.

 وی افزود: موضوع راهبردی ما جذب اساتید در مجموعه بسیج اساتید است و توجه ویژه ای به رسانه و فضای مجازی داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول