اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تفکر بسیج، نجات بخش کشور است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت : تفکر بسیج نجات بخش کشور است و هرکجا انقلاب و نظام با چالش مواجهه شده، نسخه نجات بخش آن بسیج بوده است .

تفکر بسیج، نجات بخش کشور است

به گزارش خبرگزاری  فارس  ازتربت  حیدریه، سرهنگ علی  یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در دیدار بسیجیان با امام جمعه تربت‌حیدریه در نخستین روز از هفته بسیج  اظهارکرد: ازمون بسیج در میدان های مختلف به خصوص دفاع مقدس باشکوه بود ، چرا که بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست ، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است و هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شده نسخه نجات بخش آن بسیج بوده است. 

وی افزود : در هر دوره ای حضور بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است، بسیج مظهر وحدت مقدس و اگاهی و بصیرت و مجاهدت است 

یعقوبیان افزود : در مجموعه بسیج شهرستان تربت حیدریه به همت رده‌های مقاومت بسیج حدود ۳۵۰ عنوان برنامه بصورت پایگاه محور اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، برنامه های محوری بسیج با موضوع جهاد تبیین، امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز همه نگاه‌های دنیا به ام‌القری جهان اسلام است و تمام عکس‌العملها به سمت سخنرانی مسئولان ایرانی است و این بدان معناست که ایران نقش اول منطقه را در غرب  آسیا را دارد.

محوری ترین شاخصه بسیج ولایت مداری و ولایت پذیری است

در ادامه حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه تربت‌حیدریه با تاکید بر اینکه محوری ترین شاخصه بسیج ولایت مداری و ولایت پذیری است، افزود: بسیج هیچگاه در مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده و با اقتدار اعلام کرده دوران بزن و در رو تمام شده و این فرهنگ و تفکر بسیج است.

وی گفت : امروز ایران در تصمیمات جهانی نقش مهمی دارد و این را در هفته‌های اخیر زیاد شاهد بودیم چرا که این مردم و کشور با بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه و دیپلماسی مقتدر و توان بازدارندگی نیروهای مسلح قوی شده است.

معلمی بیان کرد: زبان قدرت آن است که در مقابل دشمن با اقتدار باایستیم و این آیه شریفه «فمااستکانو» را نیز معنا کرده است.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان  کرد: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند، شریان‌های حیاتی رژیم موقت صهیونیستی که سوخت و مواد غذایی است باید قطع شود، اما هنوز در برخی از دولت‌های اسلامی این رژیم سفیر دارد که باید سفرای رژیم جعلی را اخراج و سفرای خود را از آنجا فرا بخوانند و رابطه خود را نیز قطع کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول