اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قرارگاه زمستانه و سیلاب گلستان آماده باش کامل هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ورود سامانه های بارشی شدید به استان گفت: با تشکیل جلسه اضطراری قرارگاه حمل و نقل و راهداری زمستانه و سیلاب گلستان، راهداران و عوامل راهداری به حالت آماده باش کامل درآمدند.

قرارگاه زمستانه و سیلاب گلستان آماده باش کامل هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی عصر دوشنبه در جلسه اضطراری حمل و نقل و راهداری زمستانه و سیلاب با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی تابعه اظهارکرد: طبق اعلام هواشناسی، از امشب سامانه پرفشار بارشی از سمت غرب با جریانات شمالی وارد استان می شود که در پی آن افزایش ابر و بارش های پراکنده از حوالی بامداد فردا استان را فرا می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: اوج شدت بارش ها، عصر و شب فردا تا بامداد روز چهارشنبه خواهد بود.

به گفته وی، بارش برف را هم از عصر فردا تا ارتفاع دو هزار متری در ارتفاعات نواحی کوهپایه ای و کوهستانی طی یک بازه زمانی 12 ساعته خواهیم داشت و کاهش محسوس دما تا 15 درجه رخ می دهد.

مصدقی ادامه داد: طبق این پیش بینی ها و شروع باد و طوفان از امشب و احتمال افتادگی درخت ها، تابلو و علائم، چراغ ها و غیره و مسدود شدن راه‌ها، گشت های راهداری هوشیاری ها و راهدارخانه های کوهپایه ای در مکان های سیل گیر استقرار یافته و آمادگی های لازم را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: این مراقبت ها و هوشیاری ها در دو بخش پایین و بالادست با توجه به حجم ترافیک ها وجود دارد و ماشین آلات راهداری هم آماده کار هستند.

وی با بیان اینکه بارندگی های رگباری و نقطه ای و سیلاب ها تا پایان سال نیز احتمال وقوع دارد، گفت: برای تامین کمبودها نیز معاونین و روسای ستادی مکلف به نهایت پشتیبانی از شهرستان ها با مدیریت شده اند.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول