اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نصب 5 دوربین نظارت تصویری جدید در راه‌های گلستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های گلستان نصب و به روزرسانی می شود که شامل 16 دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.

نصب 5 دوربین نظارت تصویری جدید در راه‌های گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایوب میرشاهی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان نصب و به روزرسانی می شود که شامل 16 دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: دوربین های قابل تعویض و به روزرسانی در تمام محورهای استان پراکنده بوده و دوربین‌های جدید در نقاط پرتصادف و دارای شرایط آب و هوایی خاص محورهای گنبد- مراوه تپه، مراوه تپه –کلاله، کردکوی- گلوگاه(محور قدیم)، کردکوی-بندرترکمن و گرگان به شاهرود نصب می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله انتخاب پیمانکار برای نصب و به روزرسانی این دوربین ها قرار داریم، ادامه داد: مبلغ هزینه کرد آنها پس از انتخاب پیمانکار نهایی و اعلام می شود.

میرشاهی متذکر شد که زمان بهره برداری کامل از این دوربین ها تا پایان امسال تعیین شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در حال حاضر هم تعداد 40 دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان فعال است و کاربران جاده ای می توانند از آخرین وضعیت ترافیکی و جاده ای مطلع شوند.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول