اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده سپاه هرمزگان: مجامع بسیج کانونی برای تعالی جامعه است

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: مجامع بسیج کانونی برای خردورزی در مسیر تعالی جامعه است.

فرمانده سپاه هرمزگان: مجامع بسیج کانونی برای تعالی جامعه است

پبه گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار  اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، صبح امروز ۲۹ آبان ماه در سومین اجلاس مجمع بسیجیان استان هرمزگان که صبح امروز با حضور سردار کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان یادآور ایثارگری و صلابت هستند و بسیج از بدو تولد این شجره طیبه همواره منشأ خیر و برکات برای نظام و انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه از غرس این نهال مقدس شاهد برکات این نهاد ارزشمند هستیم، افزود: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در دانشگاه انسان ساز خود به سمت تعالی رفته و در ادامه با  فرماندهی خلف صالح امام راحل، رهبر معظم انقلاب شاهد هدایت‌گری شکوهمندی بوده‌ایم که بر عزت و اقتدار ملت ما افزوده است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد گفت: بسیج میدان دار در همه عرصه ها از حوادث طبیعی و غیره مانند سیل و زلزله و کرونا و... خادم ملت بوده است.

سردار سالاری ادامه داد: حضور بسیجیان  در همه صحنه ها امید برای ملت و خار چشم برای دشمنان است.

وی، مقدمه تشکیل بسیج جهانی با وجود  جبهه مقاومت در لبنان، عراق، غزه و فلسطین سوریه، یمن شکل گرفته و در آینده روزی خواهد آمد که با اقتدای به رهبر معظم و قائد جهان اسلام پرچم را به دست صاحب اصلی حضرت صاحب الامر عج قرار دهیم.

فرمانده سپاه امام سجاد یادآور شد: بزرگترین اجتماع دلسوزان استان هرمزگان در این مجمع شکل گرفته و به امید خدا گره های زیادی از امورات مردم با برنامه ریزی علمی و دقت پژوهشی و مشاوره ای باز می‌شود.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: مجمع بسیجیان، محلی برای دغدغه مندان اقشار مختلف از دانشگاهیان، علما و افراد دارای اندیشه  برای پیشرفت انقلاب و استان سرافراز است که با یک خرد جمعی و کار عملی، اولویت های اثر گذار علمی و فرهنگی که مورد نیاز مردم باشد را مورد حمایت قرار داده و برای تعالی و بصیرت افزایی و ارتقای فرهنگ دینی و اشتغال زایی و معیشت مردم عزیزمان گام برداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول