اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اجرای بیش از 1500 برنامه متنوع مردم محور در هفته بسیج در هرمزگان خبر داد.

اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در نشست خبری ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور، پیشکسوتان جهاد و شهادت، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بسیجی و عموم مردم شهید پرور ایران، اظهار کرد: هفته پر افتخار بسیج یادآور رشادت و جانفشانی رزمندگان دلاور ۸ سال حماسه و ایثار است و بسیج از بدو تولد در چهارچوب اهداف مقدس انقلاب اسلامی منشا خیر و برکت برای این نظام و انقلاب و مایه امید برای جامعه و کشور و همه دوستداران و حامیان این انقلاب و از طرفی مایه یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی بوده است. 

وی با اشاره به ۴۰ روز جنایات بی وقفه صهیونیست ها و حمایت آشکار دولت های استکباری از این جنایات، تصریح کرد:  شهادت مظلومانه مردم بی دفاع باریکه غزه به دست رژیم روبه اضمحلال صهیونیستی سبب شکل‌گیری بیداری وسیعی در میان ملت‌ها در شناخت عمق جنایتکاری این رژیم شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)  استان هرمزگان ادامه داد: روحیه سلحشوری ملت ایران سبب شده تا دشمن نتواند دست تعدی و تجاوز به این سرزمین دراز کند و الا اگر تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور اگاهانه مردم در صحنه و پیشرفت‌های نظامی و اقتدارآفرین کشور نبود، اکنون هر متجاوزی در برابر ایران اسلامی عرض اندام می‌کرد.

سردار سالاری با بیان اینکه روحیه مقاومت ملت ایران که در بسیج جلوه یافته موجب حرکت دیگر ملت‌ها در دفاع از مظلوم شده است، خاطرنشان کرد: جریان مقاومت به مدد حمایت‌های ملت ایران قوی تر شده و امروز دیگر جنایات دشمن صهیونیستی بی پاسخ نمی‌ماند.

این خبر در حال تکمیل است...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول