اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۴۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج در استان قزوین اجرا می شود

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اجرای ۱۴۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج در این استان خبر داد.

۱۴۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج در استان قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات سپاه صاحب الامر (عج) و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به برگزاری ۱۴۰ برنامه شاخص و بیش از هزار برنامه دیگر علمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در این هفته اظهار کرد: تجمع بزرگ بسیجیان با سخنرانی یکی از بزرگان نظام اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های متفاوت، حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی‌ در پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان و شرفیابی تعدادی از بسیجیان استان به محضر مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج امید ملت ایران» ذکر کرد و افزود: بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی است که با نگاه حکیمانه امام راحل و استفاده از ظرفیت عظیم مردم برای صیانت و رسیدن به اهداف نورانی انقلاب شکل گرفت. بسیج در تمام حوزه‌ها همچون دوران دفاع مقدس و پس از دوران مقدس، به موفقیت های ارزشمندی دست یافته که در این راستا می‌توان به پیشرفت‌های علمی، دانش هسته‌ای و دفاعی اشاره کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر باور و اعتقاد سپاه به ظرفیت های مردمی، اضافه کرد: مردم با سلایق مختلف زیر چتر انقلاب قرار دارند و سپاه بدون مردم هویتی ندارد و خط قرمز مردم رهبری، انقلاب و کشور است که سپاه صیانت همه این‌ خطوط قرمز را برعهده دارد و سرباز مردم و رهبری و پاسدار انقلاب است.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: با تشکیل گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج و مردم، سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توانسته است خدمات بی‌منت را به دورترین نقاط جغرافیایی استان ببرد و امروز در استان نقطه‌ای نیست که بسیج و گروه‌های جهادی و فرهنگ جهادی در آنجا نمود و حضور نداشته باشند.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: بسیج و سپاه در مسیر خدمت به مردم، هرجا که خبری را بشنوند و دریافت کنند به اندازه توان پای کار می آیند و هرجایی که کاری بر زمین بماند وارد میدان می‌شوند.

اجرای ۴۹۹ پروژه بسیج در استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اجرای ۴۹۹ پروژه در بخش‌های مختلف مانند آب کشاورزی، آب شرب و درمانی در مناطق کم برخوردار استان توسط بسیج، گفت: ماموریت جدید بسیج در حوزه راه است که با ورود قرارگاه امام حسن علیه السلام، اجرای ۱۵۶ کیلومتر راه روستایی در ۱۵ محور شامل اجرای ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و ۸۰۰ کیلومتر آماده سازی طی ۳ سال برای سپاه تعریف شده است.

وی افزود: تفاوت کار بسیج این است که مردم به بسیج اعتماد دارند و این نهاد، ۲۴ ساعته و شبانه روز برای اجرای برخی پروژه‌ها در خدمت مردم می باشد و در به کارگیری نیرو در زمان و شرایط سخت آب و هوایی محدودیت ندارد و  در هر مقطعی متناسب با نیاز وارد میدان می شود.

سردار رفیعی آتانی همچنین به نقش مهم رسانه ها در تکمیل فعالیت های جهادی بسیج اشاره کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه زبان‌ صادق جامعه هستند که می‌توانند دقیق و هوشمند عملکرد یک ساله بسیج را به مردم گزارش دهند و از سویی از ما و دیگر مسوولان مطالبه هوشمندانه و دغدغه‌مندانه داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول