اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت جلوگیری از خام‌فروشی تولیدات در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت فعال کردن صنایع تبدیلی در چهارمحال و بختیاری، گفت: تولیداتی که در استان وجود دارد خام‌فروشی می‌شوند اما باید برنامه‌ای تدوین شود تا تولیدکنندگان دغدغه صادرات را نداشته باشند.

ضرورت جلوگیری از خام‌فروشی تولیدات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد قدرت‌الله حمزه امشب در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعت‌گران و معدن‌کاران برتر چهارمحال و بختیاری که با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: این استان علی‌رغم داشتن مردم سخت‌کوش محروم است و آن‌ چنان که باید مورد حمایت قرار نگرفته است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نبود زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران استان را ترک کنند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت و مجلس از تولیدکنندگان، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در استان نیازمند مشوق است تا بتوان نرخ بیکاری و محرومیت را در چهارمحال و بختیاری کاهش داد.

حمزه تصریح کرد: اقتصاد دانش‌بنیان در استان جدی گرفته شود همچنین بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط باید موانع تولید را برطرف کنند و قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به ضرورت فعال کردن صنایع تبدیلی، اظهار داشت: تولیداتی که در استان وجود دارد خام‌فروشی می‌شوند اما باید برنامه‌ای تدوین شود تا تولیدکنندگان دغدغه صادرات را نداشته باشند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول