اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسابقات جودو قهرمانی آسیا|دختران و پسران ملی پوش حریفان خود را شناختند

رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا پنجشنبه به میزبانی ازبکستان و با حضور تیم‌هایی از ۱۵ کشور آغاز می‌شود.

مسابقات جودو قهرمانی آسیا|دختران و پسران ملی پوش حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دوره از مسابقات ۱۸۵ جودوکار از ۱۵ کشور به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت.

۱۰۴ جودوکار در بخش پسران و ۸۱ جودوکار در گروه دختران به رقابت می‌پردازند.

مراسم قرعه کشی این مسابقات امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

طبق برنامه، فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ماه در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان ۴۰-، ۴۴-، ۴۸- و ۵۲- کیلوگرم در گروه دختران، ۵۰-، ۵۵-، ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم در گروه پسران به مصاف حریفان خود می‌روند.

آنیدا فلاح در وزن ۴۰- کیلوگرم که ۸ جودوکار حضور دارند، دور نخست به دیدار «اوتیپکالی» از قزاقستان خواهد رفت و در صورت برتری به دیدار یکی از جودوکاران ترکمنستان یا هند خواهد رفت.

آناهیتا موسوی هم در وزن ۴۴- کیلوگرم در میان ۱۱ جودوکار ابتدا «هونگ ون» از چین تایپه را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «هویدرام» از هند خواهد رفت.

در بخش پسران نیز امیرمحمد حسن زاده در وزن ۵۰- کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به دیدار «شاوکاتوف» از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۹ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم ۱۵ جودوکار حضور دارند که رضا چهارمحالی در اولین مبارزه به مصاف «کودبوندیف» از تاجیکستان می‌رود و در ادامه باید با برنده ازبکستان و یمن پیکار کند.

متین عابدی در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۱۲ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت ابتدا «یوسف البرک» از کویت را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف «عیساکوف» از قزاقستان می‌رود.

امید پیوندی هم در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «روسلان کازنیسف» از ترکمنستان خواهد رفت و در صورت برتری برنده مبارزه تاجیکستان و ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۱۴ جودوکار حضور دارند.

جمعه ۲۶ آبان ماه و در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، حامد نور محمدی در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست «کیم یونگ مین» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده مبارزه قراقیزستان و تاجیکستان مبارزه کند. در این وزن ۱۴ جودوکار پیکار می‌کنند.

در وزن ۸۱- کیلوگرم، پویا علیجانی در میان ۱۴ جودوکار ابتدا باید با «نورف» از تاجیکستان مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار «رستم بایف» از ازبکستان برود. حافظ ایزانلو در وزن ۹۰- کیلوگرم ابتدا «علیف» از تاجیکستان را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه هند و قرقیزستان خواهد رفت.

ابوالفضل محبی دیگر نماینده ایران در این وزن در قسمت پایین جدول ابتدا به مصاف «آناند» از مغولستان می‌رود و در صورت برتری با «محمد المالکی» از عربستان پیکار می‌کند. در این وزن ۱۳ جودوکار مبارزه می‌کنند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز ۱۳ جودوکار مبارزه خواهند کرد که محمد مهدی مظلوم در مبارزه نخست باید با «یونگ وو» از کره جنوبی مبارزه کند و در ادامه به دیدار «ژانگ» از چین تایپه برود. علیرضا نیک سرشت دیگر جودوکار ایرانی این وزن ابتدا به مصاف «تاباروف» از تاجیکستان می‌رود و در صورت کسب پیروزی، «یرژانولیف» از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

در گروه دختران و در وزن ۵۷- کیلوگرم سمیرا خاکش در مبارزه نخست خود باید با «عبدیسالووا» از ترکمنستان مبارزه کند و در ادامه به دیدار «ژالدوشووا» از قرقیزستان برود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول