اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رستمی: جودو چهار سال تعلیق بود اما با ترکیب کامل به آسیا اعزام می‌شویم

سرمربی تیم ملی جودو جوانان، گفت: حفظ تیم ملی در طول چهار سال تعلیق و اعزام با ترکیب کامل به قهرمانی آسیا یک پیروزی برای جودو ایران محسوب می شود.

رستمی: جودو چهار سال تعلیق بود اما با ترکیب کامل به آسیا اعزام می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان آسیا از 24 آبان ماه سال 1402 به میزبانی کشور ازبکستان آغاز خواهد شد، تیم ملی جودو دختران و پسران کشورمان در رده سنی نوجوانان و جوانان کشورمان در این دوره از رقابت ها به روی تاتامی خواهند رفت.

ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که به روزهای پایانی اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان نزدیک می شوید، شرایط اردوها چطور است، گفت: سومین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان به صورت اختصاصی در ورزشگاه آزادی تهران در حال پیگری است و تیم های ملی دختران و پسران کشورمان صبح روز چهارشنبه 24 آبان ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تاشکند ازبکستان خواهند شد. ملی پوشان دوره رسیدن به اوج را سپری می کنند و با گاهی فشار تمرینات به اوج عملکرد خود نزدیک می شوند.

وی در ادامه افزود: تیم ما از لحاظ شرایط سنی 3 سال دیگر می تواند در مسابقات جوانان حضور داشته باشد. با توجه به تعلیق چهار ساله و دور بودن از مسابقات رسمی، شاخصی از بچه ها در مسابقات رسمی در دست نداریم. به عنوان سرمربی و کادر فنی که در کنار تیم حضور داریم، تلاش مان را کردیم تا در این زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم بچه ها را به اوج عملکرد خود نزدیکتر کنیم. به هر حال این اولین رویداد رسمی است که جوانان ما بعد از پایان چهار سال تعلیق، تجربه می کنند.

سرمربی تیم ملی جودو جوانان در پاسخ به این سوال که آیا از نفراتی که در اختیار دارید، پس از پایان چهار سال تعلیق انتظار کسب مدال دارید یا خیر، گفت: هرکسی که فنی باشد و ورزش قهرمانی را درک کرده باشد، می داند که یک ورزشکار چهار سال دور از رویداد های رسمی بوده باشد، واقعا با اوج اجرا و عملکرد فاصله دارد. در نتیجه ما باید به این جوانان فرصت دهیم تا میدان ببینند که بتوانند در آینده برای جودو کشورمان در رده های بالاتر در میادین رسمی مدال آوری کنند.

رستمی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: همین که فدراسیون جودو، همت کرده است و در طول چهار سال تعلیق این نوجوانان و جوانان را حفظ کرده است و هم اکنون هم با ترکیب کامل و با حداکثر نفرات قرار است در مسابقات شرکت کند، خود این امر میتواند پیروزی محسوب شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول