اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رهایی: با اختصاص بودجه مشکلات سلف دانشگاه امیرکبیر حل می‌شود

سرپرست دانشگاه امیرکبیر به موضوع کمبود بودجه دانشگاه اشاره کرد و گفت: با اختصاص بودجه مشکلات سلف دانشگاه امیرکبیر حل می‌شود.

رهایی: با اختصاص بودجه مشکلات سلف دانشگاه امیرکبیر حل می‌شود

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  بازگشایی دانشگاه‌ها سبب شد تا نشاط و تازگی به دانشگاه‌ها برگردد و از طرفی مسوولان و روسای دانشگاه ها نیز دست به اقدام زدند تا شرایط را برای حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم کنند.

 امنیت غذایی دغدغه همه افراد یک جامعه به غذای کافی و سالم برای داشتن زندگی سالم و فعال است و این موضوع در جامعه دانشگاهی نیز اهمیت بسیار دارد و همواره سعی می‌شود، با اختصاص بودجه‌ به این موضوع کمک کنند.

علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد سالن غذاخوری و تأمین غذای دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در شرایط کنونی مجموعه آشپزخانه دانشگاه در زیر ساختمان یکی از دانشکده‌ها است که باعث ایجاد مزاحمت و مشکل در فعالیت‌های آموزشی است.

وی افزود: همچنین سالن های غذاخوری نیز در ساختمان دانشکده دیگری قرار دارد، بدین ترتیب ساختمان‌های دو دانشکده درگیر پخت و توزیع غذا است. در این ارتباط با تخصیص فضاهای جدید برای غذاخوری دختران تا حدی مشکل حل شده است، امّا در نظر است درصورت کمک مالی سازمان برنامه و بودجه یک مجتمع پخت وتوزیع غذا (آشپزخانه و سالن غذاخوری) به سرعت ساخته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول