اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت استان با عنوان «بلندای همت» در آستانه سفر ریاست جمهوری خبر داد.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با عنوان «بلندای همت» در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد توانمندسازی و معرفی محصولات تولیدی و هنر دست مددجویان، برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد غرفه‌ها و نوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، افزود: محصولات تولیدی مددجویان شامل انواع صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنایع غذایی و دیگر محصولات در ۲۵ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان، ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه در محل سالن شماره ۲ فروشگاه رفاه واقع در میدان آیت‌الله دهکردی، بالاتر از صدا و سیما پذیرای عموم مردم استان است.

محمدی، ساعت بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان را ۹ صبح تا ۱۹ عصر عنوان و خاطرنشان کرد: محصولاتی که در نمایشگاه‌های ویژه مددجویان عرضه می‌شود، دست‌رنج و نتیجه سال‌ها تلاش خانواده‌های تحت حمایت است که نه تنها زمینه خودکفایی آن‌ها بلکه زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم می‌کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول