اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیش از ۶۳۰۰ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری اضافه شده است

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ هزار ۳۱۶ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت استان افزوده شده است، گفت: مجمع حامیان ایتام و محسنین در استان ۱۹ هزار و ۶۷۴ نفر هستند.

بیش از ۶۳۰۰ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری اضافه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،‌ جاسم محمدی با اشاره به اینکه ۸ هزار فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با اجرای پویش‌ها و مساعدت خیران، تعداد حامیان این طرح مجموعا به ۱۹ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال ۶ هزار و ۳۱۶ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین استان افزوده شده است، ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: با کمک‌های خیران و نیکوکاران هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌هایشان را نیز از تحت پوشش خارج می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول