اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ برتر بسکتبال| از طلسم شکنی کاله تا نخستین برد آورتا

دو نماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال ایران در برابر حریفان خود به بردهای ارزشمند دست پیدا کردند.

لیگ برتر بسکتبال| از طلسم شکنی کاله تا نخستین برد آورتا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم کاله مازندران در حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، مقابل میزبان خود شهرداری گرگان پیروز شد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران،‌ عصر روز گذشته تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی، در خانه مقابل کاله مازندران نایب قهرمان فصل گذشته لیگ شکست خورد.

در حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال ایران، شهرداری گرگان و کاله مازندران فینالیست‌های فصل قبل لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با برد قاطع ۹۲ - ۸۵ تیم کاله مازندران به پایان رسید.

شاگردان مصطفی هاشمی با باخت مقابل شاگردان علی آرزومندی، پس از سه برد متوالی در فصل جدید نخستین باخت خود در این فصل را متحمل شدند. شهرداری گرگان کوارترهای اول و سوم را ۳۰-۲۵ و ۲۳-۱۵ برد، اما کوارترهای دوم و چهارم را ۱۷-۲۴ و ۱۵-۲۸ باخت تا با ۷ امتیاز اختلاف، در خانه مغلوب مهمان خود شود.

گرگان از پنج سال قبل به این سمت در هیچ یک از دیدارهای خانگی خود شکست نخورده بود.

 *نخستین برد ساروی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

تیم آورتا ساری در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال امروز در سالن پیامبراعظم آمل میزبان تیم رعدپدافند مشهد بود و در پایان میهمان خود را با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ با شکست بدرقه کرد و نخستین پیروزی خود را در کنار تماشاگرانش جشن گرفت.

شاگردان سیامک ویسی در تیم آورتا که برای کسب نخستین پیروزی این فصل خود بی تابی می‌کردند، بازی را هجومی شروع کردند و با پرتاپ موفق ۳ و ۲ امتیازی و مهار مهاجمان تیم مشهدی نیمه نخست با نتیجه ۴۲ بر ۳۴ راهی رختکن شدند.

دو تیم در دست سوم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند که در این ست هم ساروی‌ها با اختلاف کمی پیروز شدند.

هیجان این بازی در دست چهارم و سرنوشت ساز، حساس پیگیری شد و شوت‌های ۳ امتیازی تیم رعد پدافند که یکی پس از دیگری وارد سبد تیم آورتا می‌شد و حمله‌های پس از آن که توسط آورتایی‌ها به سبد تیم رعدپدافند می‌نشست.

جدال حساس دو تیم که روی نیمکت آن‌ها نیز تماشایی‌تر دنبال می‌شد، در نهایت با برتری تیم آورتا ساری به پایان رسید تا نخستین پیروزی این فصل نماینده مازندران با نتیجه نزدیک ۸۳ بر ۸۰ بر روی تابلوی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل ثبت شود.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول