اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند

مربی تیم ملی و رئیس هیات ورزشی مازندران گفت: ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند و شایسته تقدیر و بهترین امکانات برای کسب افتخارات بیشتر هستند.

ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نقی مهدوی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال هفت نفره و سرمربی تیم والیبال نشسته مازندران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص درخشش ورزشکاران کاروان ایران در هانگژو و کسب رتبه دوم، این موفقیت‌ها را نتیجه وفاق و همدلی و غیرت مثال زدنی در همه رشته‌های جانبازان و توان‌یابان دانست.

 نقی مهدوی مربی پیشکسوت در رشته‌های فوتبال هفت نفره و والیبال نشسته درخصوص کسب عنوان دومی بازی‌های پارآسیایی هانگژو گفت: تفکرات ورزشکاران بر پایه توکل و وفاق و همدلی بود و در حقیقت ورزشکاران ما در این آوردگاه مهم غیرت را معنی کردند.

وی با اشاره باینکه ملی پوشان مازندرانی با کسب مدال‌های ارزشمند در رشته‌های والیبال نشسته، پاراتکواندو، شطرنج و بسکتبال با ویلچر سهم موثری در کسب این جایگاه برای ایران داشتند، افزود: ورزش مازندران همواره جایگاه ویژه‌ای در ورزش ملی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با تکیه بر توجهات الهی و غیرت و انگیزه مثال زدنی، روزهای درخشان تری در انتظار ورزشکاران این استان است.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان مازندران در پاسخ به سووالی درخصوص وضعیت ایران در رقابت‌های پارالمپیک آینده تصریح کرد: جانبازان و توان یابان اثبات کردند هر چقدر حمایت بییشتر شود، افتخارات بیشتر و بزرگتر خواهد بود و به نظرم هیچ قله‌ای دور از دسترس ورزشکاران ما نیست.

مهدوی این نوید را داد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با زمینه‌سازی برای تمرینات منظم و منسجم و حمایت همه جانبه مسوولان در رقابت‌های آینده مدال آوری فرا تصوری داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول