اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

1797 مددجوی استان فارس خانه دار شدند

مدیر تامین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: چهار هزار و 395 نفر از مددجویان این نهاد در طرح نهضت ملی مسکن به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

1797 مددجوی استان فارس خانه دار شدند

حسین نخعی در گفت و گو با خبرنگار فارس از شیراز ، از خرید، تعمیر و احداث ۴چهار هزار و ۳۳۳ واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در ۷ ماهه امسال خبر داد.

او با بیان اینکه ۷۰ درصد خدمات عمرانی این نهاد در روستاها انجام می شود، افزود: تا پایان مهرماه یک هزار و ۷۹۷ واحد مسکونی با مشارکت خیرین، کمک های بلاعوض کمیته امداد فارس و دریافت تسهیلات همچنین تفاهم نامه با سازمان ها و دستگاه های مختلف، احداث و خریداری شده است.

نخعی در ادامه اضافه کرد: در مدت مذکور یک هزار و ۸۳۲  واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند. همچنین برای ۷۰۴ واحد مسکن مددجویی در استان، گاز کشی و سرویس بهداشتی احداث شده است.

مدیر مسکن کمیته امداد به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۳ هزار و ۳۱۴ مددجو ثبت نام کردند که از این تعداد، دو هزار و ۷۱۴ نفر در انتظار تایید اولیه و بررسی قرار دارند؛ چهار هزار و ۷۹۰ نفر تایید نهایی شدند؛یکهزار و ۴۱۵ نفر افتتاح حساب کرده و به چهار هزار و ۳۹۵ نفر پروژه تخصیص داده شده است.

او در پایان یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲۶۴ میلیارد تومان واریزی انجام شده است.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول