اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام‌ جمعه سمنان: مبلغان امین نکات تربیتی را به دانش‌آموزان منتقل کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مبلغان امین و مشاوران مذهبی باید وارد مدارس شوند تا نکات تربیتی و پرورشی را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

امام‌ جمعه سمنان: مبلغان امین نکات تربیتی را به دانش‌آموزان منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در نشست همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و مدیران مدارس برای خلق حماسه غرورآفرین و بی‌نظیر ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: این حرکت حماسی مایه افتخار و مباهات بوده و شایسته تقدیر است.

وی افزود: مبلغان امین و مشاوران مذهبی بر مبنای تبصره ۲۸ باید وارد مدارس شوند تا نکات تربیتی و پرورشی را به دانش‌آموزان انتقال دهند؛ حتی اگر در قالب کارگاهی با هدف مهارت‌آموزی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد: هیأت‌های مذهبی نیاز به چهارچوب خاص خود دارند و باید شرایطی برای آنها فراهم و ایجاد شود تا خروجی مثبتی از آن حاصل شود.

مطیعی از مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خواست تا در مدارس دخترانه استان، بازدید میدانی صورت گیرد و با رفتار پسندیده، مسائل مرتبط با موضوع عفاف و حجاب را به آنها تفهیم و درواقع گفتمان عفاف و حجاب را طوری پیاده کنند که مورد قبول آنها باشد و با جبهه‌گیری دانش‌آموزان و یا والدین روبه‌رو نشویم.

وی با تأکید بر اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، تصریح کرد: بی‌شک همه تربیت برعهده آموزش و پرورش نیست؛ بلکه این مکان بستری مناسب برای انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی است و محیط خانواده و گروه هم‌سالان نیز بر رفتار و کردار آینده‌سازان جامعه ما اثرگذار هستند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول