اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت به‌زودی رونمایی می‌شود

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی از نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت در آینده نزدیک خبر داد.

نرم‌افزار تخصصی حوزه تعلیم و تربیت به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جشنواره تربیتی کشوری شجره طوبی صبح امروز به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. 

حجتالاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره طوبی، گفت: اصل جشنواره برآمده از الگوپردازی بوده یعنی به دنبال شناسایی الگوها و انتشار الگوهای تربیتی هستیم. 

وی افزود: برای مسأله الگویابی برنامه‌های متفاوتی داشته‌ایم که یکی از آن‌ها برگزاری این جشنواره است، نمونه‌های موفق موجود را شناسایی کرده و با افرادی که در این عرصه می‌خواهند فعالیت کنند، ارتباط شبکه‌ای و زیرساختی ایجاد می‌کنیم. 

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ارسال آثار این جشنواره از سال گذشته آغاز شد و بالغ بر 4 هزار اثر در جشنواره دریافت شد، در مرحله اول  نیز 100 اثر برتر انتخاب شد و در نهایت در 4 بخش اصلی جشنواره از 3 اثر برتر تقدیر خواهیم کرد. 

حجت‌الاسلام رضایی گفت: نرم‌افزار تخصصی و کاربردی برای کنشگران حوزه تعلیم و تربیت آماده کردیم که به نوعی دستیار تعلیم و تربیت آن‌ها باشد و به زودی رونمایی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول