اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

الگوی حکمرانی ولایی در نظام تعلیم و تربیت اجرا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت آنچه بیش از پیش به آن نیاز داریم، برخورداری از الگوی حکمرانی ولایی است.

الگوی حکمرانی ولایی در نظام تعلیم و تربیت اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن رضانیا ظهر امروز در تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نمره جامعه فرهنگیان کشور و دانش‌آموزان در دفاع از مظلومیت فلسطین و غزه نمره ممتاز بود افزود: امت اسلام دچار فتنه بزرگ از سمت و سوی جبهه کفر و استکبار شده است و حضور اجتماعی و پرمعنا و پیام دار شما خواهران و برادران در راهپیمایی ۱۳ آبان عالی بود.

وی با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش سخت، حساس و پیچیده است چراکه می‌خواهیم انسان تربیت کنیم گفت: راه نجات امروز، حرکت در مسیرتحولی با الگوی حکمرانی ولایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با توصیه بر اینکه فرصت کم است و اجازه غفلت کردن نداریم، گفت: رمز موفقیت جذب حداکثری، دفع حداقلی و حکمرانی از نظام ولایی است.

وی با بیان اینکه باید در چارچوب نظام ولایی حرکت کرد و راه نجات این است ولاغیر خطاب به مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گفت: اعتماد سرماه است و به توانمندی، انقلابی و تحول خواهی شما اعتماد شده است.

رضانیا تصریح کرد: از مشارکت کسانی که صاحبنظر، خبره و متخصص در تعلیم و تربیت هستند و همچنین از ایده‌ها و تخصص و افکار و اندیشه‌هایی که می‌تواند آموزش و پرورش را جهشی بالا بیاورند، استفاده کنید.

وی در پایان گفت: با همین امکانات کشور در آموزش و پرورش تحول آفرین باشیم و دفع را به حداقل برسانیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول