اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» با رویکرد مسأله‌محور و با هدف جاری‌سازی فناوری‌های راهبردی در حوزه رسانه، اسفند ماه امسال توسط خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» در اسفند ماه سال جاری و با هدف جاری‌سازی فناوری‌های راهبردی در حوزه رسانه، برگزار خواهد شد. بنا بر اعلام دبیرخانه کنفرانس، رویکرد علمی این رویداد، مساله‌محور بوده و در تلاش است بستری برای ارائه دستاوردها و پژوهش‌های کاربردی این حوزه را فراهم نماید.

از مهمترین محورهای کنفرانس که برآمده از آخرین مطالعات حوزه علوم شناختی و رسانه است، می‌توان به «هوش مصنوعی و رسانه»، «اقناع در رسانه»، «اقتصاد رفتاری و رسانه»، «سیاست‌گذاری عمومی و رسانه»، «علوم تصمیم و رسانه»، «روانشناسی شناختی و رسانه» و «درگیرسازی مخاطب در رسانه» و «مخاطب شناسی در رسانه» اشاره کرد.

این کنفرانس توسط خبرگزاری فارس و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت‌علوم،تحقیقات‌و فناوری، وزارت بهداشت،درمان‌و‌آموزش پزشکی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، شهرداری تهران و برخی دیگر از دانشگاه ها، سازمان‌ها و نهادهای ملی و خصوصی کشور از جمله حامیان دومین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه می باشند.

مخاطبان کنفرانس حداکثر تا 15 دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در محورهای اعلامی از طریق وبگاه کنفرانس به نشانی https://fnccsm.com  ارسال کنند.

لازم به ذکر است نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه اسفند ماه 1398 با حضور مسوولان و کارشناسان حوزه علوم شناختی و رسانه در دانشگاه تهران برگزار و علاوه بر برگزاری پنل های تخصصی موضوعی، بیش از ۱۰۰ مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول