اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداخت ۶٠ میلیارد ریال یارانه نمایشگاهی به واحدهای تولیدی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول دو سال گذشته، 60 میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین که در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت داشته اند، پرداخت شده است.

پرداخت ۶٠ میلیارد ریال یارانه نمایشگاهی به واحدهای تولیدی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری اظهار کرد: در طول دو سال گذشته، 60 میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین که در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت داشته اند، پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت، 700 واحد تولیدی در بیش از 60 نمایشگاه های داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی و با هدف کمک به رونق تولید به ویژه در بخش صنایع کوچک و متوسط، انتقال تجارب بین تولیدکنندگان، کمک به توسعه بازار، معرفی محصولات و توانمندی ها، انتقال تکنولوژی میان واحدهای صنعتی، آشنایی با نیازهای بازار و مشتریان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در هفت ماهه اول سال جاری نیز با کمک این شرکت و به‌ منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، 230 واحدهای صنعتی و خدماتی در 26 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

این مسوول عنوان کرد: از 26 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 230 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در 19 نمایشگاه داخلی و 7 نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین، امارات، عراق و سوریه برگزار شده بود.

صفاری ادامه داد: در پنج ماهه آخر سال نیز این روند ادامه خواهد داشت و این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به حدوداً 12 نمایشگاه داخلی و سه نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه های اخذ غرفه جهت حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را از سقف 300 میلیون ریال تا دو میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می کند.

گفتنی است میزان پرداخت یارانه حمایتی جهت بازدید مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در نمایشگاه های خارجی تا سقف 600 میلیون ریال می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول