اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور سند مالکیت حدنگاری برای ۱۴ واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: برای ۱۴ واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی مجموعاً به مساحت ۲ هزار و ۲۲۸ هکتار و در ۴ هزار و ۳۰۸ قطعه سند مالکیت حدنگاری صادر شده است که تأثیر بسزایی در رشد تولید با بهره گیری از مزایای سند رسمی خواهد داشت.

صدور سند مالکیت حدنگاری برای ۱۴ واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آخرین وضعیت پیشبرد حدنگاری اراضی کشاورزی و مسائل و مشکلات ثبتی استان‌های شمال غرب کشور را در تبریز مورد بررسی قرار داد. 

در این نشست منطقه‌ای که مدیران کل و رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل حضور داشتند، رئیس سازمان ثبت با استماع گزارش‌های ارائه شده از سوی مدیران ثبتی استان‌های شمال غرب کشور، توصیه‌های لازم را جهت رفع موانع اجرای حدنگاری با بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های ایجاد شده از سوی دستگاه قضایی بویژه رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های استان‌ها و گسترش تعاملات با دستگاه‌های متولی امر زمین ارائه و دستورات مقتضی را جهت تداوم اقدامات جهادی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های زمان‌بندی شده صادر کرد.

وی در این نشست با اعلام رفع بسیاری از معضلات و مسائل در راستای تثبیت مالکیت‌ها بویژه در حوزه اراضی و املاک مربوط به دانشگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی، رودخانه‌ها و میراث فرهنگی در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های قوه قضاییه در تحقق شعار سال و رشد تولید و با توجه به اینکه اکثر واحد‌های صنعتی آذربایجان شرقی فاقد سند رسمی هستند لذا با تلاش جهادی کارکنان ثبت استان برای ۱۴ واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی مجموعاً به مساحت ۲ هزار و ۲۲۸ هکتار و در ۴ هزار و ۳۰۸ قطعه سند مالکیت حدنگاری صادر شده است که تأثیر بسزایی در رشد تولید با بهره گیری از مزایای سند رسمی خواهد داشت.

معاون رئیس قوه قضاییه با تأکید بر عزم جدی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اقدامات صورت گرفته در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از ابتدای سال تا کنون که در دستور کار جدی قوه قضاییه قرار دارد افزود: این اولین بار است که در کشور این حجم از شهرک‌های صنعتی با تلاش شبانه روزی تثبیت مالکیت و حدنگاری می‌شوند و در پهنه‌های روستایی و شهری نیز با جهش عملکردی چشمگیری صدور اسناد مالکیت در حال انجام است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز گذشته نیز در نشست وبیناری با مدیران ثبتی استان قزوین و همچنین نشست حضوری با مدیران ثبتی استان زنجان، آخرین وضعیت پیشبرد برنامه‌ها بویژه حدنگاری و ارائه خدمات ثبتی را در این دو استان مورد بررسی قرار داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول