اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیشرفت کشور در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان

مسئول ستاد اقامه نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه گفت: وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان، اساس پیشرفت هر کشوری است.

پیشرفت کشور در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی اشک تلخ در امروز در همایش اهمیت جوانی جمعیت در آینده کشور که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جوانی جمعیت و افزایش نسل به‌مراتب در آینده کشور مهم هست.

وی افزود: پایه اساسی پیشرفت هر کشور در زمینه‌های مختلف نیروی انسانی کارآمد و پویا هست که به مدد نیروی جوانی پیشرفت را روزافزون کند.

مسئول ستاد اقامه نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه با اشاره به نقش تفکر صهیونیست در کاهش نسل عنوان کرد: کاهش نسل، سیاست اسرائیل و صهیونیست‌ها علیه کشورهای اسلامی بود که متأسفانه از دهه هفتاد با غفلت برخی مسئولین در کشور ما حاکم شد.


وی ادامه داد: صهیونیست‌ها ضمن تلاش همیشگی‌ و مداومت بر ممانعت از پیشرفت انقلاب، به سراغ بنیان خانواده آمده و او را هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام اشک‌تلخ با اشاره به اینکه برخی مشکل اقتصادی را دلیل فرزند نیاوردن می‌کنند، تصریح کرد: برخی مشکل اقتصادی را بهانه می‌کنند درصورتی‌که در دهه شصت، این مشکلات بیش از الآن بود.

وی گفت: اکنون رفاهیات برای امرارمعاش بسیار بهتر از مقدورات و امکانات دهه شصت است اما گره ذهنی وجود دارد و چشم‌وهم‌چشمی و افزایش توقعات عمده مشکل است.


مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری در ادامه به مشکلات ناشی از کاهش فرزند آوری در بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: فرزندان خانواده‌های تک‌فرزند از درک نعمت و محبت‌های خواهر و برادر والدینش محروم هستند، لذا اهمیت ازدیاد نسل که مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله) است دستوری کاملاً کارشناسی و منطقی و در عصر کنونی ضروری است.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول