اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تأمین زمین برای ۷۷۴ متقاضی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۷۷۴ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت در استان، گفت: ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین بدین منظور تأمین شده است.

تأمین زمین برای ۷۷۴ متقاضی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس بندهای قانون جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی مکلف شده برای خانواده‌های داری سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها متولد ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ به بعد باشد زمین اختصاص دهد.

رامین الماسی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درخصوص اقدامات صورت گرفته در راستای طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: طی یکی‌دو ماه گذشته، ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین بدین منظور تأمین شده است.

وی ادامه داد: برای شهر کرمانشاه، زمین در بیستون را به عنوان یکی از نقاط شاخص برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۷۷۴ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت در استان، گفت: قرعه‌کشی اهدای زمین در طرح جوانی جمعیت در منطقه بلوردی با حضور مسؤولان و کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط و نهادهای نظارتی برگزار شده و به زودی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه به تعداد مشمولان زمین واگذار می‌شود، اضافه کرد: زمین تهیه شده بیش از تعداد متقاضیان طرح جوانی جمعیت است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول