اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت تعیین حرائم کوجوار مصوب سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای تعیین حرائم کوجوار گفت: کارگروه بررسی و رفع موانع حرائم کوجوار باید در اسرع وقت تشکیل شود.

ضرورت تعیین حرائم کوجوار مصوب سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خُرّم بعد از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: موضوع کوجوار یکی از مسائلی بود که در سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: لازمه اینکه بحث حرائم کوجوار تعیین تکلیف شود و وضعیت آن مشخص شود، همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها و سازمان‌هاست؛ اقداماتی که شهرداری انجام داده، به دلیل آن که یکی از مناطق آسیب‌پذیر محسوب می‌شود، ارزشمند می‌باشد و امیدواریم به همین روال ادامه یابد تا ساماندهی و اتمام پروژه‌ها بتواند فضلی مناسبی بین مردم ایجاد کند.

رئیس شورای برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل حرایم کوجوار کارگروهی متشکل از مسکن و شهرسازی، گاز، برق و پتروشیمی، تشکیل و راهکارهای مناسب برای این موضوع احصاء شود و تا جایی که مقررات و قانون اجازه می‌دهد، باید تصمصیمات منطقی اتخاذ شود.

خُرّم با تاکید بر لزوم فعال شدن کارگروه اجتماعی استانداری بیان داشت: با توجه به اینکه کارگروه اجتماعی به شورای اجتماعی ارتقا یافته، لازم است جلسات آن فعال شده و موضوعات هر شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.
 
خرّم در ادامه به نقشه مهندسی فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان جزو مطالبات شورای فرهنگ عمومی بوده و باید با در نظر گرفتن منابع برای مواردی که اجرا خواهند شد، تعیین تکلیف شود، زیرا که جزو اولویت های کاری سال ۱۴۰۲ بوده و نباید مورد غفلت واقع شود.

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز گفت: موضوع حریم کوجوار در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان در جلسه هیأت وزیران مطرح و مقرر شد که «یو.تی.ام» آن منطقه با جغرافیای فعلی به محیط زیست کشور ارائه شده و مورد تصویب قرار گرفت.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول