اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سرمایه‌گذاران اسیر کاغذبازی‌های اداری

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تسهیل هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان تأکید کرد و گفت: بدیهی است که باید برای تحقق این مهم فرآیندهای لازم کوتاه‌تر شود و سرمایه‌گذاران دچار کاغذبازی‌های اداری نشوند

سرمایه‌گذاران  اسیر کاغذبازی‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرّم امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر ارائه آمار به‌روز در حوزه‌های مختلف برای تصمیم‌گیری صحیح و متناسب با نیاز استان  اظهار کرد: جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بر پایه اظهارنظر‌های اعضای شورا منتج به نتیجه می‌شود و بر مبنای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود به همین علت اگر این اظهارنظر‌ها بر اساس اطلاعات متقن و دقیق نباشد، به‌یقین ماحصلی نخواهد داشت و پایه‌های توسعه استان از بنا سست خواهد بود.

وی افزود: مصوبات جلسه شورای برنامه‌ریزی استان باید زیربنای واحدی داشته باشد و اگر به تجدیدنظر هم نیاز باشد باید بدون اغماض و چشم‌پوشی با مشخصات دقیق، معیار‌های درست و چارچوب صحیح اقدام شود.

وی اضافه کرد:  شیوه و روش‌های ارائه مستندات در شورای برنامه‌ریزی هم باید اصلاح شود به‌طوری‌که طرح‌ها برای ارائه بهتر، لازم است ابتدا به دبیرخانه شورا ارسال شود و در اختیار اعضای جلسه قرار گیرد و سپس در صحن شورا ارائه شود تا با پشتوانه فکری لازم، رعایت ضوابط و مقررات قانونی و بحث‌وبررسی مبسوط به تصویب برسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت‌های ارزشمند به‌دست‌آمده در عرصه‌های مختلف استان در دولت سیزدهم افزود: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا طرح‌های توسعه‌ای استان با سرعت بیشتری پیش رود.

خرّم همچنین بر لزوم تسهیل هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی تأکید کرد و گفت: بدیهی است که باید برای تحقق این مهم فرآیندهای لازم کوتاه‌تر شود و سرمایه‌گذاران دچار کاغذبازی‌های اداری نشوند

به گفته فتح زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی مباحثی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح شد در سه بخش شامل مصوبات دور اول و دوم سفر رئیس‌جمهور به استان و شاخص‌های کلان اقتصادی آذربایجان شرقی بود و بخش دوم مصوبات هم در ارتباط با موضوعات کارگروه زیربنایی که حدود ۱۱ طرح بود ارائه و تصویب شد.

پایان پیام/

وی هدف عمده برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی را طرح موضوعات کلان استان، چالش‌ها و در نهایت اقدامات و انتظارت دستگاه‌های اجرایی از این شورا بیان کرد و گفت: طرح‌های مطرح شده در شورای برنامه‌ریزی از جمله گردشگری و طرح‌های زیربنایی، گامی برای اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذار و توسعه اقتصادی استان است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول