اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است و دستگاه قضائی در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف با مرتکبان برخورد قانونی و قضایی می‌کند.

وصول هزینه نامتعارف خدمات پزشکی و درمانی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در کارگروه مبارزه با چالش‌های فرار مالیاتی پزشکان و شیوه‌های غیرقانونی مورد استفاده برای وصول هزینه خدمات اظهار داشت: برخی اصناف با هدف فرار و کتمان مالیاتی اقداماتی را برای اخذ درآمدهای خود پیش گرفتند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: عدم استقرار دستگاه کارتخوان از سوی برخی پزشکان و دریافت مبالغ تحت عنوان زیرمیزی از سوی برخی پزشکان تخلف بوده و دستگاه قضائی در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف با مرتکبان برخورد قانونی و قضایی خواهد داشت.

موسویان گفت: این رفتارها علاوه بر اینکه خلاف اخلاق حرفه‌ای بوده، حسب مورد تخلف و یا جرم محسوب و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری است و موجبات تضییع حقوق عمومی، نارضایتی مردم و تحمیل هزینه اضافی به بیماران و همراهان بیمار را فراهم می‌کند.

گفتنی است در پایان نشست کارگروه مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان نسبت به پیگیری و گزارش هرگونه موارد تخلف به دادستانی استان اقدام لازم را معمول دارند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول