اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود دادستان برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به پلیس راهور در خصوص بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان در تصادفات مسیر دستور بررسی داد.

ورود دادستان برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار داشت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به خصوص در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت. 

وی افزود: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل شد.

موسویان بیان کرد: مقرر شد با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هر چه سریعتر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

در ادامه پیگیری‌ها روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد.

ترمیم بخش های فاقد کیفیت و حادثه‌ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان‌های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از مواردی بود که در این بازدید مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است طول آزادراه اصفهان-کاشان ۳۳۰ کیلومتر است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول