اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برای تمام باغات تهران شناسنامه تهیه شده است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از تهیه شناسنامه برای تمام باغات تهران خبر داد.

برای تمام باغات تهران شناسنامه تهیه شده است

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، به تهیه شناسنامه باغات در تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای تمامی باغات چه خصوصی، چه باغاتی مثل کن و فرحزاد شناسنامه تهیه شده است.

وی با تأکید بر حفظ باغات در شهر تهران گفت: ما حتی در خصوص باغات خصوصی هم ورود کرده‌ایم تا باغات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خشک نکنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در خصوص کمربند سبز شهر تهران گفت: توسعه کمربند سبز شهر تهران در دستورکار است و ما در سال گذشته 1500 هکتار جنگل و فضای سبز ایجاد کردیم و تا سال آینده طرح کمربند سبز تهران تکمیل می‌شود.

وی در خصوص آبیاری درختان گفت: ما به صورت قطره‌ای این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و درختانی از گونه‌های مختلف متناسب با شرایط شهر تهران کاشته‌ایم و آبیاری هر درخت هم متفاوت است.

مختاری در خصوص حفظ حریم در شهر تهران گفت: طرح کمربند فضای سبز برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین حفظ حریم انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طرح جامع فضای سبز شهر تهران به کجا رسید، گفت: این طرح در حال تکمیل شدن است و جلسات پایانی آن در حال برگزاری است و به زودی جزئیات آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنیم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول