اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدت زمان صدور پروانه ساختمانی چقدر است؟

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص زمان صدور پروانه ساختمانی در تهران گفت: مدت زمان صدور پروانه ساختمانی به طور متوسط در تهران به زیر 2 ماه رسیده است.

مدت زمان صدور پروانه ساختمانی چقدر است؟

حمیدرضا صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص صدور پروانه شهرسازی در تهران گفت: زمان صدور پروانه شهرسازی به زیر یک ماه رسیده و حدود 8 تا 21 روز است. این درحالی است که قبلاً صدور پروانه شهرسازی دو ماهه بوده است.

وی در خصوص صدور پروانه ساختمانی گفت: به دلیل اینکه باید استعلامات گرفته شود، نقشه دریافت و اقدامات نظام مهندسی هم صورت گیرد، صدور پروانه ساختمانی به‌طور متوسط در تهران به زیر دو ماه رسیده است.

صارمی به موضوع ساخت و ساز در تهران اشاره کرد و گفت: ساخت و سازها بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص حفظ باغات در تهران گفت: حفظ باغات در دستورکار ماست و ما قطعا اجازه تخریب باغات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در باره ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: اجازه ساخت و ساز غیرمجاز نمی‌دهیم و برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص حفظ حریم شهر تهران گفت: باید در خصوص حریم گفت: ما در حریم اجازه ساخت و ساز نمی‌دهیم و حریم تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ می‌کنیم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول